det mest ovärda inlägget någonsin

1. Hur gammal är du om fem år? 24, ska fylla 25 om några månader
2.Vem var den sista du träffade? Dom på ica...
3. Hur lång är du? skulle nog säga cirkus 175
4. Vilken var den senaste film du sett? Knocked up
5. Vem ringde du senast? Som jag ringde upp sist var nog Hanna, men som jag pratade med sist var Camilla.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Tihihiiiiiii!" till Camilla
7. Vad är dagens planer? Göra ingenting...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS, men om de är akut ringa.. (snor Emmas svar där)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? hmm.. Var nog förra måndagen tror jag.

11. Vilken ögonfärg har du?
Skulle nog säga gröna
12. När vaknade du idag? 05.45 (galet tidigt)
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha nej
14. Vilken är din favoritplats? Min säng!  
15. Vilken plats föredrar du minst?
Oj, vet inte.. var som helst där jag känner mig obekväm
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om exakt tio år så är jag och min extremt snygga (och skäggiga) man med våra/vårt barn på en lång och lyxig semester nånstans där det är varmt! Muhaha
17. Vad skrämde dig som barn? Dom äckliga leksakplastspindlarna som vi hade som mina brorsor brukade tracka mig med.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina kåmpisar som jag åt middag med igår kanske.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja är jag väl..

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på..
22. Hur många kuddar har du i sängen? Quatro
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hah! skulle jag aldrig göra!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på omständigheterna 
26. Är du social? Nja, beror väl på
27. Vilken är din favoritglass? Oooh where to begin? Vet inte om jag kan välja! Men för tillfället är väl Ben&Jerry's Caramel chew chew en favorit.
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? En miljon får man ju inte jättemycket för egentligen så det skulle nog bli en lägenhet.. Eller resa&shopping. 
29. Tycker du om kinamat? Självklart!

30. Tycker du om kaffe? Det går väl ner men det är ingen favorit
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk<3 (förutom idag då mjölken va slut, fick bli vatten)
32. Sover du på någon särskild sida? Nä, båda.
33. Kan du spela poker? Ja kan jag väl
34. Tycker du om att mysa? Ja det är mysigt
35. Är du en beroendemänniska? Nää tror jag nog inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nix, inte som jag kan komma på
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Anglais
39. Har du någonsin åkt ambulans? NixPix!

40. Föredrar du havet eller en pool? Båda 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skulle nog vara resor då..
42. Äger du dyra smycken? Nää inte direkt 
43. Har du någon gång testat narkotika? ööh, ne
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt! Mina brorsor och emma & camilla kanske 
46. Välj ett ärr på din kropp? Nåra stycken på mina händer från diverse cykelolyckor.
47. Vad har du för ringsignal? Framing Hanley-You Stupid Girl/Joshua Radin-Sky/Markus Krunegård-Jag Är en Vampyr/Joshua Radin-You Got Growing Up To Do (Lite personliga signaler förstår ni)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det
49. Flirtar du mycket? Oooooooooooja!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? ööööh, i mitt rum tror jag
51. Kan du byta olja på bilen? haha verkligen inte
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix, har inte ens körkort 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hm, kommer inte ihåg vad det heter
54. Läser du dagstidningen? Händer väl
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bra fråga
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? PLU-nummer till Ica
59. När var du i kyrkan senast? På min kusins dop i typ oktober tror jag
60. Vilka personer utmanar du? Ingen

Kommentarer
Postat av: frida

43. Har du någon gång testat narkotika? ööh , weed. ;)

2011-01-20 @ 15:17:10
URL: http://lavieaufromage.blogspot.com
Postat av: emma

älskar dina fula svar!!

2011-01-20 @ 17:01:41
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jessica

du har väl bott i två länder?

2011-01-22 @ 00:42:40
Postat av: Jacobkarine

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-28 @ 17:10:04
URL: http://jacobkarine.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0