the elevator don't go to the top floor

Slutet på ännu en helg. Men en bra sådan.
Fredags var det valborg. Blev grillning med nåra stycken hemma hos Madde. Åkte dock hem när dom andra drog vidare.
Igår körde jag och Emma på utgång. Maskinen på pluto. Galet. Hur mycket folk som helst. Stog typ längst fram i början men efter ett tag blev det så jävla trångt och huvet kom i kläm så då drog vi oss ut och ställde oss på sida istället. Men det var kul.
Idag har vi haft gäster, of course för att fira moi som fyller på tisdag. Jag hade bakat världens godaste tårta som alla älskade.
Nu har jag inget mer att säga. Vi höres helt enkelt.


Emma och Adam Tensta

Maskinen. Blir så grymt bra bilder med min mobilkamera..

Kommentarer
Postat av: frida

fridas recept ;) men den blev lyckad alltsa ?

2010-05-02 @ 20:42:33
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: frida

UPPDATERA ?

2010-05-14 @ 12:24:38
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0