i don't wanna just survive

Idag har väl varit en riktigt bra dag i stort sett. Förutom att vi hade idrott och jag var tvungen att ha pass, not so fun.
Men som sagt, i övrigt har det varit bra. Började dagen med att boka flyg till london och joshua-biljetter. Kommer bli så grymt, kombinera mina två absoluta favoritnöjen; Resa och konserter. Sen att vårat hotell har en 24h bar är väl inte heller ett minus precis.
Till lunch blev det underbart god pastasallad från vivaldi, vattnas i munnen bara jag tänker på det.
Nu på eftermiddagen har jag varit ute och övningskört med mor min. Körde för fösta gången ute på riktiga vägar (förutom ute på finnslätten men det gills inte) och det gick faktiskt ganska bra.
Nu blir det film nerkrypt i sängen.

Kommentarer
Postat av: emma

FAN VAD BRA MADDE :D nu jävlar ska vi ta körkort :D

2010-01-26 @ 20:45:41
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0