i can't forget

Ja idag gick jag ju som sagt lite tidigare från idrotten eftersom jag skulle på körkurs. Tror ni det blev så eller? Nej, Jessicas tåg från eskilstuna blev inställt och nån ersättningbuss kom inte förrän en timme senare så vi va tvugna att skjuta upp skiten till nästa tisdag.
Blev iallafall ett par vändor till Ica Haga för att hämta mina tunnlar och linser. Blir skitcoolt när jag har dom i men kanske inte jätte smidiga, iallafall inte om man ska titta på tv eller sitta vid datorn eftersom man inte ser helt perfekt i dom.
I övrigt så är jag grymt konsert-sugen! Ska ju på 30 seconds to mars i mars men jag vill meeeer! Ingen som vet nåt bra band som kommer till sverige snart?

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

jag är också konsertsugen!

2010-01-13 @ 17:12:38
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0