here's your chance so take it

Sitter i skolan och halvlyssnar på en genomgång om litteraturhistoria. Högst intressant.
Bara längtar till lunchen, det blir honung och ingefärsglacerad kotlettrad med rödvinssås och rostad potatis, ska alltid låta så jävla fancy.

Idag är det ju iallafall äntligen fredag och det innebär ju bandsläpp till Warped Tour 2010! Dock var det inga favoritband med denna gång men det gör inte så mycket för det är redan så många bra band med.

Nu längtar jag äckligt mycket till sommaren, julen och nyår är över så nu kan snön och kylan bara försvinna och värmen och solen komma. Ska bli så fruktansvärt härligt och underbart att åka till Usa och hälsa på världens bästa Frida, min värdfamilj, äta godaste maten, shoppa som fan och ja, göra allt som man inte kan göra i Sverige. Can't wait!


Graduation PVHS 2009

Kommentarer
Postat av: emma

hoooora

2010-01-15 @ 14:34:26
Postat av: Camilla Andersson

håller med talaren ovan..

2010-01-15 @ 18:39:47
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: frida

JAG LANGTAR TILLS DU KOMMER SA MYCKET SA JA SKULLE KUNNA DO !

2010-01-15 @ 21:53:37
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: tinja

Jag är avundsjuk på dig! :( Jag vill åka till USA också!

Postat av: tinja

Jag är avundsjuk på dig :(! Jag vill åka till USA också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0