i'm tired of being what you want me to be

Imorse när jag cyklade till ica (för sista gången) såg jag en minibuss med en stor jävla John Bauer logga på, visste inte att vi hade en egen minibuss?
Aja, som sagt så var det sista dagen på praktiken idag. Dom måste ha vart väldigt nöjda med mig för jag fick två biobiljetter, två menybiljetter och ett presentkort på stadium på 500. Rart av dom.
OCH idag så har jag bokat biljetter till Twilight+New Moon kvällen den 19 november. Bokade 8 biljetter men det är bara 3 som ska gå än så länge vilket betyder 5 lediga biljetter. Nån som vill följa med? Säg till asap för imorn måste man hämta ut dom.
Ikväll blir det hemmakväll med mig själv och idol. Imorgon däremot så blir det halloween fest hemma hos mattias. Jag ska vara vampyr! (originellt och påhittigt, i know)


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

porrigt med vampyr!

2009-10-23 @ 21:50:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: matilda

19 november. komsi komsi komsi komsi komsi

2009-10-23 @ 23:47:00
Postat av: frida

sa det blev vampyr anda :D

2009-10-24 @ 17:26:40
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0