some kind of magic

Efter mycket tjat från vissa (med vissa menar jag mest Camilla) så tar jag äntligen tag i det här igen, iallafall för stunden.
Mitt liv är för tillfället högst ointressant egentligen men vad gör man inte.
Jag håller för tillfället på att laga lunch åt min kurrande mage och medan pastan kokar så passar jag på att skriva lite då. I övrigt har dagen spenderats i sängen, mycket skönt. Lite plugg och lite studentklänningsjakt, fått hem mina studentskor för några dagar sen så nu fattas bara något att ha på kroppen också. Börjar verkligen dra ihop sig nu, har konstaterat att det händer någonting varje vecka utom typ en eller två fram till studenten. Ganska sjukt!
Nu piper min pasta, hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

HEHEHEHH YEEY!



jag tycker du borde gå naken..(och jag vill se skorna!)

2011-03-29 @ 21:11:37
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: emma

Fråga 1: hur piper pasta?

Fråga 2: har du hittat klänning?

Fråga 3: Hur fan satt skora (VIIIISAA!!)

2011-03-30 @ 22:30:02
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0