i've found i'm scared to know i'm always on your mind

På begäran av Camilla så kommer här en uppdatering.
Helgen har varit riktigt kul. Fredagen bestod av trevligt folk och 7.0 hemma hos Madde innan vi rörde oss vidare till Bill&Bob. Spännande äventyr.
Lördagen mådde jag inte toppen.. Blev spicy med the sluts och sen film hos Camilla.
Vet inte ens vad jag ska skriva, på vardagarna jobbar jag 7-16 så det är inte så intressant kanske.
Nu ska jag gosa ner mig i min säng (som om jag inte redan är nergosad) och kolla på film.






Fina mobilbilder...

Kommentarer
Postat av: camilla Andersson

bra madde, bra!

2010-07-25 @ 18:05:29
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: matilda

FACEBOOK

2010-07-26 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0