one last chance

Ja, min morgon har ju inte varit den bästa om man säger så. Låg kvar i sängen alldeles för länge vilket resulterade i att jag fick gå fort som fan den isiga vägen ner till skolan, bara för att inse två meter från porten att vi har sovmorgon till tio idag. Ingen mening med att gå hem igen så jag gick upp och satte mig i klassrummet för att kolla på film medans jag väntar. Ja då har min skrothög till dator gått sönder ännu mer. Hela skärmen håller på att lossna nästan.
Nu är jag iallafall hemma, har fått i mig lite käk och varit ute med jycken och än så länge har det inte hänt nå fler dåliga saker. Men dagen har ju bara börjat.
Imorgon är det torsdag och jag är som vanligt ledig, ska försöka få lite skolarbete gjort hade jag tänkt.


Mina finfina linser! (ser ni hur extremt snett mina ögon sitter?:O) 

Kommentarer
Postat av: emma

FAAAAN VA SNYGGAA :D dom va ju inte så äckliga haha som ja trott :D bra gjort madde. du älskar skolan så mkt att du är där så tidigt :)

2010-01-13 @ 15:46:55
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

dom ser fan snygga ut! vill se dom live (H)

2010-01-13 @ 17:11:49
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0