All it took was one look

Ganska längesen man uppdaterade nu så jag kände att det var dags.
Finns väl ioförsig inte så mycket att skriva om men nåt ska vi nog kunna hitta på.
Imorgon har jag läsårets fösta prov. Och såklart så borde jag plugga men orken existerar inte.
Efter skolan blir det direkt hem och börja fixa sig för utgång. Det är Björn Rosenstöm på slisket och självklart ska vi dit. Jag är taggad till tusen!

För övrigt så är jag så fruktansvärt trött på snö och kyla nu. Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar till vår och sommar och allt som jag har inplanerat!
10 mars - 30 seconds to mars med Matilda
7-9 april - London & Joshua med Emma
23 april - Parlamentet-inspelning med Emma
4 maj - My Birthday!
9 juni - 15 juli - UUUUSSSSAAAA och allt vad det innebär. Frida!, Warped Tour, Las Vegas, California, NYC...
Och mer blir det väl.

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag somnar, ciao.




Kommentarer
Postat av: frida

9 juni - 15 juli , det ar det BASTA !! :):) saknar dig massor.

2010-02-25 @ 22:25:35
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0