rock to the rythm and bop to the beat of the radio

det är party while städning här hemma. pappa dunkar pitbull medan han dammsuger.
Igår var iallafall riktigt kul! Förfest hos Matilda the birthdaygirl (GRATTTTTTTIS!!) sen ner på krogen. Orkar inte gå in på detaljer. Fast fan vad ont i fötterna jag har. Förstår inte hur folk kan gå i högklackat varje dag, hela dagen. Mina trampdynor är döda.
Idag är jag inte riktigt säker på vad som händer, vet att vi får gäster sen kanske jag går på bio en sväng. Fick ju biobiljetter av ica igen :)
Btw så dricker jag julmust och fan så gott det är. Jul jul jul<3

Vimmelbilder

Träffa på lille horan och hennes vänner :)

madde, madde, madde. shit va snygg

hahaha

Kommentarer
Postat av: frida

aaah va roligt det ser ut :0



JAG LANGTAR TILL APRIL !!

2009-10-10 @ 17:20:06
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: emma brovin

snygg klänning ;D

2009-10-11 @ 16:44:10
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: matilda

haha älskar kortet med nattas plånbok! tror alltid att de är en dildo!



längtar också till APRIL! OJOJOJONJ vad vi ska gå på krogen!!

silk i mitt <3

2009-10-13 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0