busting my thoughts fly back to thee

Fan.. Glömmer liksom bort att jag ens har en blogg. Men vi försöker igen.
Söndag. Ångest. Lite extra mycket just den här söndagen eftersom att 4 veckors praktik börjar på tisdag och gissa vem som inte har hittat praktikplats. Moi. Så duktig.
Har haft en bra helg iallafall. I fredags tog och jag Emma bilen till Stockholm direkt efter skolan för att åka och titta på parlamentet. Lika underbart varje gång. När vi kom hem var det bara att byta om och börja tagga för utgång. Love it.
Lördag blev movienight med Jessica och idag har vi fotat med Camilla och vart på stan en sväng. Älskar att Ben & Jerrys har öppnat, beroende. Alla mina pengar kommer gå till vad som måste vara typ världens dyraste glass. Värt.




Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

älskar att min utväxt matchar skjortan <3

2010-10-03 @ 22:21:14
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: frida

duktig pojke. vart ska du prakltisera ?

2010-10-04 @ 13:21:16
Postat av: sandra

Måste ses snart!!! ok?

2010-10-04 @ 21:08:19
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0