Who remains when the curtains fall?

Ja jag hade tänkt att jag skulle börja blogga här istället för blogspot. Gillar inte det riktigt. Designen är väl inte världens finaste kanske men det får duga för tillfället, orkar inte hålla på mer just nu. Har ingen fantasi.
Idag har jag iallafall varit ledig. Så jävla skönt. Insåg just att jag har tre skoldagar kvar ända till november. Går ju ut på praktik nästa vecka i fem veckor sen har vi höstlov och när vi kommer tillbaka ja då är det 2a november eller nåt sånt.
Usch på onsdag ska jag till tandläkaren, hatar tandläkaren. Är inte rädd direkt men det är något som jag inte gillar. Är det muppigt att vara 18 år och fortfarande ta med sig mamma till tandläkaren? Denna gång är hon dock upptagen på jobbet så Emma får agera mamma istället. Tack för det raring.
Och sen på fredag är det skolfoto. Det är ju fan nästan ännu värre! huahua.

Kommentarer
Postat av: emma brovin

jag är din reserv mamma ;p

2009-09-14 @ 15:45:38
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

nej, det är icke muppig!

2009-09-14 @ 17:31:53
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0