i need an earthquake to shake this feeling

Carmen är fortfarande äcklig. Plus att hon har kräkits så nu stinker hon också. Sen det faktum att precis när jag har klätt på mig pyjamas och är redo för sängen så ska hon ut i regnet och kissa för hon kan inte göra det på toaletten som alla andra. usch, vem kom på ideen att skaffa hund egentligen? inte var det jag iallafall.
Förresten för er som undrar så står det en knallrosa minibuss med en playboykanin på sidan på våran parkering.

Dagen i övrigt har väl vart bra, luncha med the z på tiptop. Vart hemma. Dunkade musik på högsta när jag lagade mat eftersom jag va ensam hemma, tänk att musik kan göra allting så mycket roligare.

Nu är det dags för sängen. Puss


Akta laseröga kommer döda dig.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahaha carmen!

2009-09-30 @ 22:08:17
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0