believe me i'm lying

idag är det städning som gäller. tänkte försöka rensa ur garderoben och byrån också men vi får se om jag hinner och orkar. Ska iväg till ikea sen tror jag för att köpa hyllor till vårt rum, har ingenstans att ställa alla prylar.
Har även kastat ut tjocktvn från vårat rum och fått en platt-tv istället. Antar att pappa och anneli kände sig generösa idag?

Igår var jag iallafall och fikade med Matilda och Linnea, var jättelängesen jag träffade dom så det var jätte trevligt. Blev en del snack om usa resan som ska äga rum nästa sommar, fan va jag längtar!
På kvällen tog jag en runda på kulturnatten med Sabina. Var väl ingen höjdare direkt så vi satte oss på donken och åt glass innan vi drog hem till henne en stund.

Nu måste jag återgå till städningen.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

ojoj, dom slår på stort :O

2009-09-20 @ 13:39:12
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: emma

fan va lyxigt! :O

2009-09-20 @ 14:56:11
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: tinja

love that song. believe i'm lying. :)

2009-09-20 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0