photographs and brightly colored paper

Ännu en vanlig dag på ica skrapan. Käkade lunch på my beloved donken med Zara och Sandra. Tog även en snabb sväng in på Lagerhaus och började av någon anledning prata om halloween. Nu längtar jag, klä ut oss ska vi göra!:D
Men först är det Matilda 18 i helgen och Stockholm på tisdag.
Måste ju bara påpeka att satan vad kallt det har blivit! Imorse fick jag fan ha mössa på mig när jag cykla till the praktik. Kom nu snö, kom.
Jaja livet rullar på och jag fortsätter att längta och dagdrömma (som för övrigt är min favoritaktivitet medan jag springer runt bland hyllorna på ica, eller vad jag än gör faktiskt).


Taggar till tisdag. (fan va snygg han är!)

Kommentarer
Postat av: emma brovin

hahaha ja är precis likadan! dag drömmer som fan, typ alla möjliga små saker ;)

2009-10-06 @ 21:09:43
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0