will you come home and stop this pain tonight?

Dags att ta tag i bloggen igen kanske? Har inte varit världens bästa uppdatering på sistone kanske men oh well, det har ju varit lov. Kan ju garantera att det blir bättre nu när skolan drar igång, då har jag väl inte bättre för mig. (skoja mamma, jag pluggar massor)
Lovet har slappt. Mest varit hemma och tagit det lugnt (satc).
Fredags blev det dock utgång med Matilda och Linnea. Vi hade en riktigt bra kväll måste jag säga, började med plankstek och drinkar hos mig sen ner till silk.
Och i söndags var vi på bio, This is it! Den var grym, gåshud.
Nu ska jag kolla på film med Jessica, hörs!


Kommentarer
Postat av: frida

jealous <3

2009-11-03 @ 23:34:12
URL: http://guiltypleasure.blogg.se/
Postat av: matilda

vi taggar tills påsk. !!! (och fredag)

2009-11-04 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0